Методична робота


НАКАЗ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

https://docs.google.com/document/d/1JxLEMRaVKpb2pEQOqUlgbfzAlXDb3zW5/edit?usp=sharing&ouid=106602988461874687870&rtpof=true&sd=true


ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН АТЕСТАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ ОБЛАПСЬКОГО ЛІЦЕЮ НА 2021-2025Р.

https://docs.google.com/document/d/1ASJZGPw_kirDQOAH-49KclSmuFCIC9EO/edit usp=sharing&ouid=106602988461874687870&rtpof=true&sd=true


ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Орієнтовний план

 підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 р.

Напрям

Суб'єкт підвищення кваліфікації

Педагогічний працівник

Вчителі фізичної культури (спецкурс «Сучасний урок фізичної культури»)

ВІППО

Супрунюк О.В.

Вчителі історії, правознавства та громадянської освіти

ВІППО

Сидорчук В.О.

Вчителі української мови і літератури, які забезпечуватимуть навчальний процес НУШ у 5 та 6 класах

ВІППО

Зуб І.В.

Вчителі зарубіжної літератури

ВІППО

Вижовець І.С.

Асистент вчителів ЗЗСО, асистент вихователів ЗДО

ВІППО

Бабарика Н.М.

Патріотичне виховання – пріоритетна складова гармонійного розвитку особистості (педагогічні працівники ЗЗСО, ЗПО)

ВІППО

Олексюк О.В.

Нова українська школа: другий цикл навчання (вчителі початкових класів)

ВІППО

Борисюк Ж.М.

Підвищення кваліфікації та професійне зростання вчителя-словесника: шляхи та можливості

ЦПРПП

 

Безперервний професійний розвиток вчителя зарубіжної літератури

ЦПРПП

 

Освітньо-професійна траєкторія вчителя історії: практичний аспект

ЦПРПП

 

Школа освітніх інновацій: Скарбничка творчого вчителя: платформи для швидкого опитування здобувачів освіти

ЦПРПП

 

Рефлексія саморозвитку класного керівника та здобувачів освіти щодо підготовки особистості до життя в сучасних умовах

ЦПРПП

 

Психічне здоров’я дітей

ЦПРПП

 

Фітнес технології для розвитку фізичних якостей на уроці фізичної культури

ЦПРПП

 

Компетентісний підхід як основа формування умінь і практичних навичок особистості

ЦПРПП

 

Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє

ЦПРПП

 

Професійний стандарт: траєкторія розвитку професійної майстерності педагога

ЦПРПП

 

Використання мобільних та ігрових технологій у навчальному процесі середньої школи

ЦПРПП

 

Індивідуальна програма розвитку та моніторинг стану розвитку дитини з особливими освітніми потребами

ЦПРПП

 

 


Коментарі