НАКАЗ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН АТЕСТАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ ОБЛАПСЬКОГО ЛІЦЕЮ НА 2021-2025Р.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Орієнтовний план
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 р.
Напрям |
Суб'єкт підвищення
кваліфікації |
Педагогічний працівник |
Вчителі фізичної культури
(спецкурс «Сучасний урок фізичної культури») |
ВІППО |
Супрунюк О.В. |
Вчителі історії,
правознавства та громадянської освіти |
ВІППО |
Сидорчук В.О. |
Вчителі української мови і
літератури, які забезпечуватимуть навчальний процес НУШ у 5 та 6 класах |
ВІППО |
Зуб І.В. |
Вчителі зарубіжної
літератури |
ВІППО |
Вижовець І.С. |
Асистент вчителів ЗЗСО,
асистент вихователів ЗДО |
ВІППО |
Бабарика Н.М. |
Патріотичне виховання –
пріоритетна складова гармонійного розвитку особистості (педагогічні
працівники ЗЗСО, ЗПО) |
ВІППО |
Олексюк О.В. |
Нова українська школа: другий
цикл навчання (вчителі початкових класів) |
ВІППО |
Борисюк Ж.М. |
Підвищення кваліфікації та
професійне зростання вчителя-словесника: шляхи та можливості |
ЦПРПП |
|
Безперервний професійний
розвиток вчителя зарубіжної літератури |
ЦПРПП |
|
Освітньо-професійна
траєкторія вчителя історії: практичний аспект |
ЦПРПП |
|
Школа освітніх інновацій:
Скарбничка творчого вчителя: платформи для швидкого опитування здобувачів
освіти |
ЦПРПП |
|
Рефлексія саморозвитку
класного керівника та здобувачів освіти щодо підготовки особистості до життя
в сучасних умовах |
ЦПРПП |
|
Психічне здоров’я дітей |
ЦПРПП |
|
Фітнес технології для
розвитку фізичних якостей на уроці фізичної культури |
ЦПРПП |
|
Компетентісний підхід як
основа формування умінь і практичних навичок особистості |
ЦПРПП |
|
Дистанційне навчання –
старт із сьогодення в майбутнє |
ЦПРПП |
|
Професійний стандарт:
траєкторія розвитку професійної майстерності педагога |
ЦПРПП |
|
Використання мобільних та
ігрових технологій у навчальному процесі середньої школи |
ЦПРПП |
|
Індивідуальна програма
розвитку та моніторинг стану розвитку дитини з особливими освітніми потребами |
ЦПРПП |
|
Коментарі
Дописати коментар