Мама, тато, я – спортивна сім’я

 Днями на базі ліцею с.Вербка відбувся ІІ етап обласного фізкультурно – оздоровчого фестивалю «Мама, тато, я – спортивна сім’я». Розпочався спортивний захід з хвилини мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України, а також виконанням Державного Гімну.

На фестиваль завітало 3 кращих спортивних сім’ї, переможці І етапу змагань, які представляли заклади загальної середньої освіти Дубівської громади, зокрема: сім’я Поліщуків (Дубівський ліцей), сім’я Селівончиків (Облапський ліцей) та сім’я Потерух (ліцей с.Вербка). Сімейна команда складалася з тата, мами та дитини. Учасники фестивалю демонстрували свої найкращі здібності у швидкості, витривалості, спритності, гнучкості та злагодженості дій у п’яти естафетах, особистих конкурсах «Найкраща мама», «Найкращий тато», «Найкраща дитина» та у конкурсі сімейного малюнку «Спорт для всіх – за здоровий спосіб життя». Змагання відбулися у дружній атмосфері за гучної підтримки вболівальників.
В підсумку, переможцем фестивалю стала сім’я Поліщуків: тато Сергій, мама Антоніна та син Давид. Друге місце у змаганнях посіла сім’я Потерух: тато Іван, мама Вікторія, син Давид. Третє місце у сім’ї Селівончиків, тато Роман, мама Наталія, донечка Мілана. У конкурсі «Найкраща мама» перемогла – Вікторія Потеруха, «Найкращий тато» - Іван Потеруха, «Найкраща дитина» – Давид Потеруха.
Щиро вітаємо переможців фестивалю, висловлюємо слова вдячності за активну громадську позицію у спортивному житті Дубівської громади сім’ям – учасникам фестивалю.






Коментарі